وبلاگ رسمی پرشیا خودرو

پیوندها
  • ۰
  • ۱


هنگامی که شما برای رفتن به مسافرت های خود قصد اجاره ماشین را دارید می توانید از یک شرکت معتبر اجاره خودرو، اتومبیل مد نظر خود را اجاره کنید اما باید توجه داشته باشید که ابتدا باید ویژگی ها و مزایای آن شرکت را مورد توجه قرار دهید و شرایط آن شرکت را بسنجید.

 

انتخاب خودرو

دقت در انتخاب خودرو از مهمترین عوامل اجاره خودرو تهران می باشد. در انتخاب یک خودروی مناسب جدا از بودجه ای که در نظر گرفته اید باید به تعداد مسافران خود توجه کنید، افرادی که تعداد نفراتشان کم می باشد می توانند از خودروهای هاچ بک استفاده کنند اما کسانی که به همراه خودشان کودک هم دارند نمی توانند از خودروهای هاچ بک استفاده کنند و باید به سمت خودروهای سدان بروند و آن ها را انتخاب کنند.

پس از انتخاب نوع اتومبیل در هنگام تحویل آن حتما ماشین را به خوبی بررسی کنید و از سالم بودن خودرو و مشکل نداشتن در ظاهر آن مطمئن شوید و سپس خودرو را تحویل بگیرید.


 

Hyundai Genesis Coupe


رزرو خودرو

برای رزرو خودرو باید مواردی را مورد توجه قرار دهید، تعداد روز هایی که به خودرو نیاز دارید برای شرکت های اجاره خودرو مهم می باشد زیرا اجاره خودرو بدون راننده را شما نمی توانید برای کمتر از 3 روز رزرو کنید اما اجاره ماشین با راننده تهران را می توانید به تعداد روز های دلخواه و حتی به صورت ساعتی هم رزرو کنید که این گونه رزرو های بیشتر برای قرار های کاری و دوستانه کارآمد می باشد، ولی برای رفتن به مسافرت های طولانی بهتر است ماشینی بدون راننده اجاره کنید.

برای خودروهای بدون راننده نیاز به یک ضمانت به صورت چک و یا سفته به مبلغ ماشین می باشد اما خودروهای با راننده نیازی به هیچ گونه ضمانتی ندارد و تمامی اتفاقات و حوادث احتمالی بر عهده شرکت و یا راننده می باشد.

 


  • ۹۷/۰۷/۲۳
  • مهدی گیلانی

نظرات (۱)

سلام هزینه اجاره خودرو چقدر است؟
شماره تماس میدید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی