وبلاگ رسمی پرشیا خودرو

پیوندها
  • ۰
  • ۰


برای رفتن به مسافرت های خانوادگی و یا دوستانه اولین گزینه مودر نیاز، اتومیل شما است. اگر شما به هر دلیلی ماشین شخصی ندارید و یا اتومبیل شما دچار نقص فنی و یا ظاهری شده است می توانید با اجاره خودرو برای یک سفر خوب و به یاد ماندنی برنامه ریزی کنید.

برخی افراد سفر با هواپیما و یا قطار را ترجیح می دهند اما سفر با اتومبیل، به شما اجازه لذت از جاذبه های مسیر و مکان های دیدنی بین شهری را می دهد. مسافرت با خودروی شخصی فرصت آرامش و امنیت را به سرنشینان خودرو می دهد. درصورتی که استفاده از وسایل نقلیه عمومی همراه با بروز تصادفات و حادثه های رانندگی می باشد.

برای مسافرت های دسته جمعی که تعداد افراد بیشتری حاضر برای سفر هستند، اجاره اتوبوس و یا اجاره ون بهترین گزینه ممکن است که همه افراد در کنار یکدیگر می توانند یک مسافرت دل انگیز با خاطره ای زیبا را تجربه کنند.


اجاره خودرو و مسافرت بین شهری

 

اجاره خودرو یک گزینه بسیار مناسب برای شما عزیزان می باشد که شرایط خاصی را برای خودش دارد. شرکت های متنوع و گسترده ای در سطح شهر وجود دارند که خدماتی را در زمینه اجاره ماشین ارائه می کنند. برای اجاره خودرو باید ابتدا تعداد افراد مشخص شوند، سپس هزینه و بودجه ای که برای این کار دارید را در نظر بگیرید که مسافت های جاده ای در این مورد نقش پررنگی دارند.  

قیمت اجاره ماشین برای برخی افراد بسیار مهم می باشد، انوع بیمه های اتومبیل های هزینه های اضافه ای را در بر دارند و همچنین نوع ماشین اعم از ماشین های لوکس و خارجی، ماشین های ایرانی و ماشین های قدیمی و همونطور که گفتیم مسافتی که می خواهید طی کنید در قیمت اجاره خودرو تاثیر به سزایی نیز دارد.

 

قبل از تحویل گرفتن ماشینی که اجاره کرده اید باید از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. سالم بودن چراغ های راهنما و ترمز از مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه کرد و میزان روغن موتور و فیلتر روغن و فیلتر هوا، آب رادیاتور، باد لاستیک ها و سیستم روشنایی از دیگر موارد قابل بررسی می باشد.

 

 


  • ۹۷/۰۷/۰۹
  • مهدی گیلانی

نظرات (۱)

سلام ما هم پارسال دسته جمعی واسه شمال یه ون گرفتیم و کلی خوش گذشت.در ضمن از خودروی شخضی هم خیلی بهتر بود.ممنون از مطلبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی