وبلاگ رسمی پرشیا خودرو

پیوندها
  • ۰
  • ۰

متاسفانه در ایامی به سر می بریم که گرانی بیش از حد خودرو باعث شده تا مردم در خرید و نگهداری خودرو محتاط تر عمل کنند. قدرت خرید خودرو به شدت افت پیدا کرده و به همین دلیل صاحبان خودرو، دقت بیشتری در محافظت وسیله شخصی در برابر استهلاک و کارکرد اتومبیل دارند. یکی از روش های جدید برای صرفه جویی در هزینه های خودرو، اجاره خودرو می باشد. شرکت های زیادی انواع سواری را به دو صورت با راننده و بدون راننده کرایه می دهند. کرایه خودرو کاربردهای بسیار متنوعی دارد. از رفت و آمد های درون شهری و برون شهری گرفته تا تشریفات عروسی، مراسم های سوگواری و ملاقات های ویژه همه از موارد استفاده از اجاره ماشین می باشند. 

Related image

مدل ماشین های اجاره ای بسته به کاربری آن ها متفاوت است. برای سفر های زمینی معمولا خودروها و یا ون های مجهز و قوی انتخاب می شوند. برای موارد تشریفاتی خودروهای سوپر لوکس اجاره می شوند و برای رفت و آمدهای عادی درون شهری، خودروهای اقتصادی داخلی مانند پژو 206، پژو 405، سمند، پژو پرشیا و ال نود بیشترین آمار اجاره را دارا می باشند. امرزه با بالا رفتن قیمت خودرو، افراد زیادی بودجه خرید خودرو را به گردش های مالی کاری اختصاص داده و به جای خرید، خودرو را کرایه می کنند. سود حاصله از این سرمایه گذاری، صرف بسیار بیشتری نسبت به خرید اتومبیل خواهد داشت. یکی از محبوب ترین کاربردهای اجاره ماشین، سفرهای زمینی می باشد. با این کار شما در هزینه های بنزین و استهلاک وسیله شخصی خود تا حد زیادی صرفه جویی می کنید. علاوه بر این، شما می توانید وسیله انتخابی خود را با راننده حرفه ای کرایه کنید تا با خیالی آسوده، مسیر جاده را در کنار عزیزانتان طی کنید. شرکت های رنت خودرو، راننده هایی آموزش دیده و مسلط به مسیریابی در اختیار شما قرار می دهند تا به موقع و با سهولت تمام شما را به مقصد برسانند.


نظرات (۱)

  • حسن ساریجلو
  • سلام 
    در دی ماه  97 قیمت اجاره خودرو (پرشیا) به صورت ماهاهنه چقدر میباشد؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی